آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

وزن کم کردن پشت کامپیوتر!

کنترل وزن به سادگی یک معادله ریاضی است برای کم کردن وزن شما باید کالری بیشتری از آنچه که جذب می کنید بسوزانید...


 

چند توصیه برای وزن کم کردن در پشت کامپیوتر:


 

 افراد پشت میز نشین که تحت رژیم قرار دارند یک نگرانی مشترک دارند من چگونه می توانم وزن کم کنم در حالیکه تمام روز را پشت میز نشسته ام این سئوال خوبی است کنترل وزن به سادگی یک معادله ریاضی است برای کم کردن وزن شما باید کالری بیشتری از آنچه که جذب می کنید بسوزانید در حالیکه پشت میز نشسته اید شما بی حرکت هستید و علاقه زیادی به غذاهای حاضری و تنقلات دارید بنابراین معادله شما به هم می خورد و افزایش وزن پیدا می کنید.


پیشنهادات «لطفاً!»


 شما باید ظرفیت رژیمی خود را بالا ببرید تعدادی متخصصین تغدیه در زمینه کاهش وزن افراد تحت رژیم آزمایشها و تحقیقات زیادی انجام داده اند اینها ترفندهایی است که آنها توصیه می کنند.


 * علاقه به تنقلات: تعداد زیادی از مردم در حالیکه پشت کامپیوتر نشسته اند تنقلات می خورند اگر شما یکی از این افراد هستید آماده شوید البته احتیاجی نیست که یک برنامه اضطراری و با عجله را اجرا کنید. دستور العمل اول این است که تنقلات را در داخل یخچال یا کابینت قرار دهید نه در روی میز کامپیوتر و در دسترس!


* آب بنوشید: در همین راستا اگر آب در روی میز کارتان و در دیدتان باشد در نتیجه 6 لیوان ( 8 اونس ) آب مورد نیاز بدنتا ن را خواهید نوشید همیشه یک بطری آب تازه روی میز کارتان در دسترس داشته باشید


* برنامه برای نهار: اگر در بیرون از منزل کار می کنید و کار شما پشت میز نشینی است بهتر است تا غذای خود را از خانه همراه ببرید تا بتوانید برنامه غذایی که برای شما لازم است را رعایت کنید


* تحرک: حتی اگر برای شما 10 دقیقه ورزش مقدور است حتماًر این 10 دقیقه را نرمش کنید هر زمان که موقعیتی پیش می آید و به هر بهانه ای بلند شوید و حرکت داشته باشید


* تمرین در ساعات استراحت: قبل و بعد از اینکه پشت کامپیوتر نشسته اید حتماً نرمش کنید اگر محل کار شما خیلی دور نیست در مورد پیاده روی از خانه به سر کار برنامه ریزی کنید اگر واقعاً کار شما به گونه ای است که که حتی لحظه ای برای نرمش پیدا نمی کنید یک سالن در نزدیکی محل کار خود پیدا کنید و برای نرمش به آنجا بروید.


* از دوستان خود کمک بگیرید: با همکارانتان در شرکتی که کار می کنید برای کاهش وزن مسابقه بگذارید این راهی است که می توانید با یکدیگر در اوقات بی کاری تمرین کنید. این کمک خیلی بزرگی در کاهش وزن شما می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد