آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

خیلی سریع لاغر شوید


گروه آموزشی: تلاش‌تان برای کم کردن وزن‌تان و کوچک کردن شکم‌تان است؟ مطمئن باشید که در این راه تنها نیستید و افراد بسیاری مانند خودتان از اضافه وزن رنج می‌برند و تعداد محدودی در دنیا از وزن‌شان راضی هستند. آیا واقعا" تمام روزمان را باید نگران و دست‌پاچه‌ی وزن‌مان و فرم هیکل‌مان باشیم؟ فکر نمی‌کنم! من راز کم کردن وزن را در مدتی کوتاه در ذهنم دارم و آن‌را با شما در میان می‌گذارم.

چقدر تبلیغات قرص‌ها و داروهای گران قیمت لاغری را در مجلات مختلف می‌بینید؟ و مسلما" با خودتان فکر می‌کنید که چقدر کم کردن وزن گران تمام می‌شود؟ شرکت‌های پول‌دار دارویی ۲۴ ساعته این داروها را تبلیغ می‌کنند و شما با ذهنیتی که دارید فکر می‌کنید با استفاده از این داروها لاغر خواهید شد.


باید این افکار نامناسب را دور بریزیم و فکر دیگری کنیم! لازم نیست پولی را که به زحمت درمی‌آورید، خرج این نوع داروها و قرص‌ها نمایید! باید توانایی مقابله با اضافه وزن را در خودمان ایجاد کنیم و با روش‌های علمی این کار را انجام دهیم.

سه ساعت قبل از این‌که بخواهید بخوابید غذایی نخورید. همین! نه دارویی احتیاج است و نه حرکات ورزشی طولانی و خسته کننده.


مطمئن باشید با نکته‌ای که در این مقاله به شما ارائه خواهم داد، نتایج سریع‌تری در کاهش وزن به‌دست خواهید آورد و هزینه‌ی زیادی هم برای خرید داروها صرف نمی‌نمایید. آیا ممکن است؟ می‌دانید کاری که این داروها و کپسول‌های لاغری انجام می‌دهند، چیست؟ در واقع اشتهای شما را برای خوردن غذا اندکی کاهش می‌دهند. مثل این‌که خودتان را گول بزنید؟ آیا واقعا" دوست دارید که تنها برای یک شیشه‌ی دارو حدود ۱۵۰ هزار تومان پول پرداخت کنید ولی خودتان کمکی به کاهش اشتهای‌تان نکنید؟ باور کنید که خوردن این نوع داروها فقط وقت و زمان‌تان را هدر می‌دهند.

نکته‌ای که می‌خواهم به آن‌ها اشاره کنم، به قدری ساده است که شاید باور نکنید! شاید باور نکنید که با کمی تلاش و بدون صرف پول زیاد قادر خواهید بود وزن‌تان را کم کنید. متأسفم، ولی باور کنید که این راه خیلی ساده و مؤثر است ولی احتیاج به اراده و پشتکار فراوان دارد.

یکی از نکات مهم در این روش این است که سه ساعت قبل از این‌که بخواهید بخوابید غذایی نخورید. همین! نه دارویی احتیاج است و نه حرکات ورزشی طولانی و خسته کننده. باور کنید که اگر عادت کنید تنها سه ساعت قبل از این که به رختخواب بروید چیزی نخورید، به مرور زمان وزن کم خواهید کرد. بدین معنا که اگر می‌خواهید ساعت ۱۱ شب بخوابید، باید بعد از ساعت ۸ شب دیگر چیزی نخورید. برای این‌که در این راه موفق شوید، خوب است که ساعت ۸ شب مسواک بزنید تا مجبور شوید که دیگر چیزی نخورید. شاید به نظر روش ساده‌ای بیاید ولی کارایی فوق العاده‌ای در کاهش وزن خواهد داشت. بعد از این‌که ۳۰ روز این کار را انجام دهید، مطمئنا" نگاهی هم به تبلیغات داروها و کپسول‌های کاهش وزن نخواهید انداخت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد