آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

افزایش رتبه در موتورهای جستجو (ترفند ها و اموزش اینترنتی)

SEO مخفف کلمات Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد.

وقتی کلمه ای را جستجو می کنید مشاهده خواهید کرد که آن کلمه به عنوان مثال در پنج میلیون صفحه وب به کار رفته است. اما چه چیز باعث ترتیب نمایش این صفحات به شما می شوند ؟

هر موتور جستجو برای خود فرمول هایی دارد که اصولا محرمانه هستند، اما آنچه در میان این فرمول ها عمومیت داشته و عمدتا از آن پیروی می کنند نکات زیر است که شما نیز با به کار گیری آن ها در وبلاگ خود، می توانید سبب افزایش رتبه صفحات وبلاگتان در موتورهای جستجو شوید :

1 - تعداد لینک به وبلاگ
هر چه تعداد سایت ها یا وبلاگ هایی که به وبلاگ یا مطلب شما لینک داده اند بیشتر باشد، سبب افزایش رتبه شما خواهد شد، چرا که از نظر موتورهای جستجو لینک دادن دیگر سایت ها و وبلاگ ها به شما مانند رای دادن به شماست و نشان از اعتبار بیشترتان دارد.

2 - تعداد لینک داخل وبلاگ
هر چه تعداد لینک های مرتبطی که شما به سایت ها یا وبلاگ های دیگر داده اید بیشتر باشد نیز سبب افزایش رتبه شما خواهد شد. چرا که موتورهای جستجو ترجیح می دهند مخاطبان خود را به مسیری هدایت کنند که از آنجا نیز بتوانند به مسیرهای دیگری هدایت شوند.

3 - استفاده از کلمات کلیدی مناسب
استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط یا در اصطلاح تگ ها، یکی از عوامل افزایش رتبه وبلاگ شما، به خصوص هنگامی که همان کلمه را مورد جستجو قرار می دهند می باشد.

4 - غنی بودن مطالب وبلاگ
شاید نتوان گفت مهمترین، اما به جرات می توان گفت یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل در افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو، وجود محتوای غنی در وبلاگ شماست. هر چه محتوای بیشتر و با کیفیت تری داشته باشید، هم رتبه شما افزایش می یابد و هم به تبع آن بازدیدکننده بیشتری را به وبلاگ خود جذب می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد