X
تبلیغات
پیکوفایل
رایتل

آموزش فناوری دانلود

رژیم مناسب براى پوست شما

اگر مى خواهید پوستتان خیلى زود دچار چروکیدگى و پیرى زودرس شود به خود گرسنگى بدهید! این واقعیتى است که اغلب افرادى که براى لاغرى تلاش مى کنند از آن بى خبرند. به عقیده متخصصان پوست رژیم هاى غیرعلمى و طاقت فرسا یکى از مهمترین عوامل فرساینده پوست به شمار مى رود. شما که عجله دارید طى یک هفته ۴ ، ۵ کیلو وزن کم کنید منتظر عواقب بعدى آن که چروک پوست یکى از آنها است باشید، مگر اینکه عاقلانه رفتار کنید و از یک رژیم علمى برخوردار از تنوع و تعادل غذایى پیروى نمایید. ما در اینجا رژیمى به شما معرفى مى کنیم که مى تواند شما را به هدفتان برساند بدون اینکه از شادابى و طراوت پوستتان بکاهد.

• شنبه: صبحانه: ۳۰ گرم نان سبوس دار _ یک قاشق چاى خورى عسل، یک عدد سیب. (این نوع صبحانه براى هر روز شما یکسان است. در صورت تمایل مى توانید از کره و پنیر به جاى عسل استفاده کنید.)
ناهار: ۸۰ گرم ماکارونى _ سالاد سبزیجات (به همراه نصف قاشق روغن زیتون) _ ۲۰ گرم زیتون _ یک عدد سیب یا دو عدد کیوى.
شام: ۲۰۰ گرم هویج پخته یا سرخ شده با یک قاشق روغن زیتون _ ۲۰۰ گرم فیله ماهى _ ۴۰ گرم نان سبوس دار
•یکشنبه: ناهار: ۲۵۰ گرم کنگر فرنگى پخته یا سرخ شده، ۶۰ گرم برنج، ۱۵۰ گرم کدو سبز، ۱۰۰ گرم نان سبوس دار، دو برش کوچک آناناس
شام: ۱۲۰ گرم سینه مرغ کباب شده یا ۱۰۰ گرم ماهى با نان سبوس دار، ۲۰۰ گرم سالاد گوجه فرنگى
• دوشنبه: ناهار: ۲۵۰ گرم کدو سبز پخته یا ورقه شده، ۶۰ گرم ماکارونى یا برنج، سوپ سبزیجات، یک عدد سیب یا پرتقال.
شام: ۲۰۰ گرم سالاد، ساندویچ همبرگر.
•سه شنبه: ناهار: سالاد کاهو یا سبزیجات، ۸۰ گرم ماکارونى، دو تکه ماهى، یک عدد گریپ فروت
شام: ۲۰۰ گرم اسفناج پخته یا کنگر فرنگى، ۱۵۰ گرم ماهى سرخ شده با روغن زیتون، ۴۰ گرم نان سبوس دار
•چهارشنبه: ناهار: ۲۵۰ گرم سالاد هویج پخته و گوجه فرنگى، ۶۰ گرم برنج، ۲ عدد کیوى یا ۲ قاچ هندوانه
شام: ۲۰۰ گرم سیب زمینى سرخ شده، ۱۰۰ گرم سالاد خیار و گوجه فرنگى با آبلیمو، دوبرش آناناس
•پنجشنبه: ناهار: ۱۲۰ گرم سینه مرغ، ۱۰۰ گرم سالاد قارچ و سبزیجات (جوانه گندم، جعفرى، کاهو)، یک عدد گلابى
شام: یک عدد بادمجان کبابى، ۱۰۰ گرم رست بیف، ۸۰ گرم ژامبون کم چرب، ۳۰ گرم نان سبوس دار
• جمعه: ناهار: ۱۰۰ گرم سالاد میوه، ۸۰ گرم ماکارونى با کدو سبز
شام: ۱ عدد ماهى کباب شده، ۳۰ گرم نان سبوس دار، ۲۵۰ گرم سالاد گوجه فرنگى و هویج
در هر حال فراموش نکنید این رژیم پیشنهادى مخصوص افراد سالم است. در صورت ابتلا به هرگونه بیمارى با پزشکتان مشورت کنید.

نظرات (0)
نام :
ایمیل : [پنهان میماند]
وب/وبلاگ :
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)