X
تبلیغات
پیکوفایل
رایتل

آموزش فناوری دانلود

مدیران باید بدانند که ....

 

1- رعایت سلسله مراتب کاری را به مسئولین و سرپرستان گوشزد کنید. 2- برای آزمودن کارمندانتان، با آزمایش های فاقد ارزش و بی اساس، شخصیت آنان را زیر سؤال نبرید. 3- با شروع به موقع جلسات ، وقت شناسی را عملاً به حاضرین بیاموزید. 4- برای گیراتر شدن سخنان خود، همیشه چند عبارت کلیدی از بزرگان و افراد برجسته در ذهن داشته باشید و در موقع لزوم آنها را به کار ببرید.

5- در انجام کارها به سه نکته بیش از بقیه نکات توجه کنید : اعتماد به نفس ، اعتماد به نفس ، اعتماد به نفس . 6- انتقاد پذیر باشید. 7- با بی توجهی، تلاش و زحمات زیردستان را بی ارزش نکنید. 8- با وسواس بیهوده در انتخاب، زمان را هدر ندهید و به خاطر داشته باشید زمان برای شما متوقف نمی شود. 9- برای حل مشکلات احتمالی ، دوراندیش باشید و مطمئن باشید با در نظر داشتن چند راهکار تخصصی، هرگز در موارد اضطراری غافلگیر نخواهید شد. 10-نقش تبلیغات را در سودآوری سازمان نادیده نگیرید. 11- خواسته های خود را واضح و روشن بیان کنید و اطمینان حاصل کنید که کارمندان به خوبی از جزئیات وظیفه ای که به عهده آنان است، مطلع هستند. 12- از هرکس، مطابق دانش و تجربه اش توقع داشته باشید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.13- وظایف کارمندان را متناسب با توانایی های فیزیکی و حرفه ای آنان تعیین کنید. 14- اگر از یک موضوع علمی اطلاعی ندارید، یا احتیاج به توضیحات بیشتری دارید، بدون هیچ تردیدی سؤال کنید. 15- درموارد بحرانی ، خونسردی خود را حفظ کنید و چند استراتژی بحران زدایی مناسب با فعالیت سازمانی خود را پیش بینی و طراحی کنید تا در موارد لزوم از آنها استفاده کنید.


نظرات (0)
نام :
ایمیل : [پنهان میماند]
وب/وبلاگ :
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)