آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

چند ترفند جالب در Yahoo Messenger

آیا در لیست دوستم هستم؟
وقتی با یک نفر Chat می کنید از کجا می فهمید طرف مقابل شما را در لیست خود Add کرده است یانه! کافی است به طرف مقابل یک PM بدهیم و هنگامی که جواب طرف مقابل رسید به بالای پنجره ی مخصوص PM نگاه کنید. دو حالت ممکن است رخ دهد:

1.اگر طرف مقابل شما را در لیستش نداشته باشد، در بالای صفحه به صورت زیر اسم ها را مشاهده خواهیم کرد:
Yahoo Send ID Instant Messenger در این صورت می بینید که بین ID دوست شما و Instant Messenger فقط یک خط وجود دارد که این نشان می دهد که طرف مقابل شما را Add نکرده است.
2.اگر بین ID دوست شما و Instant Messenger دو خط دیده شود مانند:
Yahoo Send ID…Instant Messenger در این صورت ID شما در لیست دوستان تان وجود دارد.


دوستم در کدام Room مشغول Chat کردن است؟
برای این کار به راحتی بر روی اسم او در لیست خودتان کلیک راست کرده و گزینه ی Join User in chat را انتخاب کنید، سپس شما به راحتی به آن اتاق منتقل می شوید.


چگونه بفهمیم کدام یک از دوستانمان به صورت Invisible وارد Yahoo Messenger شده است؟
برای این کار بر روی نام فردی که می خواهید بفهمید Invisible آمده یا نه، کلیک راست کنید و از سندی که ظاهر شده گزینه ی Invite Conference را انتخاب کنید. سپس منتظر بمانید، در این صورت چهار حالت ممکن است رخ دهد:

1. کاربر مورد نظر حضور ندارد، پس پیغامی به صورت زیر ظاهر می شود:
None if the Users in the invite list are available t.join the conference.Please try at a later time
2.کاربر در اینترنت حضور دارد ولی دعوت شما را رد می کند سپس در کادر پنجره ی کنفرانسش پیغامی مبنی بر اینکه من دعوت شما را رد می کنم ظاهر می شود! خوب پس کاربر حضور داشته که توانسته دعوت شما را رد کند.
3.کاربر به دعوتی که شما برای کنفرانس برای او فرستاده اید پاسخ مثبت می دهد، پر واضح است که او حضور دارد و شما می توانید نام او را در پنجره کنفرانس ببینید.
4.هیچ پیغامی وارد نمی شود! این کاربر دست شما را خوانده و به پیغامی که حاوی پرسش مبنی بر دعوت شما به کنفرانس است پاسخ نمی دهد تا لو نرود. پس نتیجه می گیریم که کاربر حضور دارد. در نتیجه فقط هنگامی که واقعا کاربر حضور ندارد حالت اول رخ می دهد، در بقیه حالات حتما کاربر حضور دارد شک نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد