آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

آموزش فناوری دانلود

آموزش و پرورش - فناوری -دانلود

همه چیز درباره گوگل ارث جدید

همه چیز درباره گوگل ارث جدید


گوگل ارث را تقریبا همه می شناسیم. نرم افزاری که برای اولین بار از طریق شرکت گوگل، سر و صدای زیادی را با آمدن خود راه انداخت. نقشه ای 3 بعدی که به وسیله آن می توانید تمام نقاط دنیا را تنها با چند کلیک ساده سیر کنید. اما حدودا 2 روز پیش از تاریخ ارسال این پست، دوباره سر و صدای جدیدی در مورد این نرم افزار محبوب ایجاد شد. گوگل این بار نسخه جدید نرم افزار خود را با ویژگی هایی مثال زدنی به صورت آزمایشی در اختیار عموم قرار داد.

اکثر تغییرات ایجاد شده در نسخه جدید، همگی به درخواست کاربران این نرم افزار بوده. از ویژگی های جدید اضافه شده در این نسخه می توان به افزایش 12 زبان دیگر به زبان های برنامه اشاره کرد. عبری، ترکی، رمانی و اسپانیایی از جمله زبان های مطرحی هستند که در این نسخه می توان آن ها را پیدا کرد. هم اکنون زبان های مورد پشتیبانی گوگل ارث به 26 زبان مختلف افزایش یافته است. تغییر در مدت زمانی شب و روز نیز ویژگی جدید این نسخه است. در نسخه های قبل، همه جا به صورت تیره دیده می شد اما با لحاظ کردن ویژگی Daylight به این نسخه، می توانید شب و روز را در نقاط مختلف جهان مشاهده کنید. طبق مطلبی که در وبلاگ رسمی این نرم افزار به آن اشاره شده، درخواست کاربران مبنی بر اضافه شدن تصاویر و اطلاعات خیابان ها بود. گوگل این مورد را نیز در ورژن جدید لحاظ کرده است. حالا شما می توانید با رجوع به هر خیابان، اطلاعات و تصاویر آن را به صورت کامل تر مشاهده نمایید!
سرعت از جمله مقوله های دیگر است که در این نسخه دست خوش تغییرات مثبتی شده و افزایش آن را می توانید به خوبی احساس کنید. از نظر گرافیک 3 بعدی نیز، نسخه 4.3 بسیار حرفه ای تر از نسخه های قبلی ظاهر شده و می توان در آن اکثر ساختمان ها را به صورت کاملا 3 بعدی مشاهده نمود! من نرم افزار را به دلیل بسته بودن آی پی های ایران در گوگل، به سختی دانلود کردم و به همین خاطر، از مملوکس، دوست خوبم در سایت پی سی دانلود خواهش کردم تا این نرم افزار را در کنار آخرین ورژن پایدار آن برای شما در سایت خود قرار دهد. شما می توانید با مراجعه به این لینک، نسخه آزمایشی جدید گوگل ارث 4.3 را دانلود کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر هم می توانید به این، این و این لینک مراجعه کنید. ضمن اینکه برای دیدن بخش های جدید اضافه شده به گوگل ارث، دیدن این ویدیو نیز خالی از لطف نخواهد بود!
منبع:www.weblogina.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد